برای تو مینویسم هستی من

اولین پست همراه با غم

1392/6/31 21:50
نویسنده : مامان آیسان
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگلم

این وبلاگو چندروزه پیش ساختم تا توام بدونی منو و بابایی چه روزایی داشتیم و چقدر واسه اومدن تو سختی کشیدیم

عشق مامان الان 9 ماهه که من و بابایی داریم تلاش میکنیم تا تو بیای پیشمون ولی موفق نشدیمناراحت

نمیدونی چه کارایی کردیم

از آبان 91 مامانی آمپول زد،ای یو ای شد،دارو خورد ولی فایده ای نداشت تا اینکه فهمیدیم بابایی یه مشکلی داره و باید عمل بشه

بابایی نازت رفت زیر تیغ جراحی فقط به عشق اومدن تو

بابا خیلی اذیت شد

بعد از عمل کلی دارو خورد،این ماههای اخیرم تا تونست آمپول زد

اما هنوز تو داری ناز میکنی و پیشه ما نمیای

من بیشتر از خودم واسه بابایی ناراحتم آخه خیلی بابای گل و مهربونی داری و از خودش گذشته فقط به این خاطر که تو بیای پیشمون

مامانی توروخدا اینقدر ناز نکن،بیا و شادی زندگیمون باش

این ماه نهمین ماه اقدام بود،دیروز خونه ی مامان بزرگ بودیم،همه از حالات من فکر میکردن تو اومدی توی دلم اما امروز تست گذاشتم و منفی شد،خیلی غصه خوردم

سریع زنگ زدم خونه ی مادربزرگ و به خاله هاتو و مادربزگ گفتم که تو این ماهم افتخار ندادی و نیومدی

اما دلم خیلی گرفت،نمیدونم چرا یه جورایی احساس میکردم این ماه حتما میای...

خیلی نذر کردم واسه اومدن از خوندن دعا گرفته تا نذر پولی و...

امیدورارم که هرچه زودتر مامان و بابا رو از تنهایی در بیاری

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سایدا
18 تیر 92 13:06
سلام عزیزم غصه نخور هروقت خدا مقدر بدونه یکدونه خوشگلشو بهت میده منم چند سال بچه دار نشدم ولی اینقدر با اطمینان بودم و انرژی مثبت فرستادم تا شد.


اصلا نا امید نشو و استرس نداشته باش . استرس باعث بروز این مشکلات میشه


به وبلاگ ما سر بزن













مامان سایدا جون ممنونم از امید و دلگرمیت حتما همینکارو میکنم اشنالله که نتیجه بگیرم

ثمین جوجو
23 تیر 92 0:40
ایشالله که هرچی زودتر میاد تو بغلت عزیزم

مرسی ثمین گلم خدا نی نی تورا برات حفظ کنه و بارداری راحت و بیخطری داشته باشی
الهام
24 تیر 92 16:20
غصه نخور عزیزم خدا بزرگه و هروقت زمانش برسه بهت یه نی نی سالم میده .

انشالله که همینطور باشه الهام جون و هردوتامون زود زود باردار بشیم
هلنا نی نی سایت
16 مرداد 92 18:41
سلام گل خانوم.وبلاگ نو مبارک گلم





چه خوبه که من اولین نفری هستم که برات پیام می ذارم





آیسان جون خدا بارها توی قرآن گفته بنده های صبورشو خیلی دوس داره.کاش ما هم بتونیم جزء همون بنده هاش باشیم...امیدت به خدا باشه گل خانوم...خدا دستای خالی رو خالی برنمی گردونه شاید دیر ولی جواب صبرتو میگیری مطمئن باش











سال دیگه در چنین روزی ایسان و همسر و نی نی:














































هلنا جون قربونت برم ممنون از دلگرمی و محبتت مرسی که به وبلاگم سرزدی
مهدی
16 مرداد 92 22:08
جالب و زیبا







ممنون نظر لطفتونه
-
16 مرداد 92 22:12
میشه انقد خودتو اذیت نکنید؟



چرا انقدر برای بچه خودتونو عذاب میدید؟



شاید خدا راضی نباشه انقد خودتو تحت فشار بذارید.







خواهش میکنم بیشتر به فکر خودتون باشید.













دوست گلم ممنون از راهنماییت،حتما سعی میکنم به توصیه هات عمل کنم و مثبت فکر کنم


















nilo
1 مهر 92 9:45
عزیزدلم...خونه نی نیت مبارک
از ته دلم برات آرزومیکنم که به زودی زود بیام و بارداریت روبهت تبریک بگم
به امیدخدای مهربون


قربونت برم نیلو جونم فدای تو و باران جون بشم مرسی که به من سر میزنین