برای تو مینویسم هستی من

آمده ام شاه پناهم بده

1392/7/15 16:15
نویسنده : مامان آیسان
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جانم خوبی عزیزترینم ؟اون دنیا  بدون من که بهت بد نمیگذره؟لابد بد نمیگذره که نمیای پیشمناراحت

اما یه جورایی مطمئنم که زود زوده قراره بیای تو دلم

شاید این اطمینانو از امام رضا گرفتم آخه امشب دارم میرم پابوسش مامان جون


دارم میرم تورو ازش طلب کنم،میخوام بهش بگم که بی تو خیلی تنهام،بهش بگم که دیگه خیلی بی تاب شدم و صبر هم نمیتونه واسم کاری کنه..


میخوام بگم که دوستامم مثل خودم از نیومدن نی نی هاشون ناراحتن و غمگین  


 اسم دوستامم نوشتم رو یه برگه تا کسی از یادم نره آخه اونام واسه اومدن تو خیلی دعا میکنن و خیلی مهربونن      

                                     

   شما نی نی های شیطون اگه بدونید چه مامانای مهربونی در انتظارتونن یک لحظه هم واسه تو آغوششون بودن درنگ نمیکنید  

 

دوستای گلم:شیدا،آرتیمیس،روژدا،میترا،لیلون،زکیه،راضی،راد،نیلوفر،رزا،محیا،کمند،الهه،

مامانی،سمیه،صبا،ریحانه،مادرخانومی،نخودی،آنت،هستی،یگانه و خیلی های دیگه که تا شب اسمشون یادم میاد انشالله  

   

مامانی من امام رضا رو خیلی دوست دارم و خیلی بهش معتقدم مطمئنم رومو زمین نمیندازه،یاامام رضا دست خالی برنگردونم...  

  آمده ام آمدم شاه پناهم بده                                                               خط امانی زگناهم بده                                                                            ای حرمت ملجا درماندگان                                                                     دور مران از درو راهم بده                                                                        لایق وصل تو که من نیستم                                                                   اذن به یک لحظه نگاهم بده                                                                                                           رضاجان 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

معصومه
12 مهر 92 11:37
من هم با شما همدردم
منم دعا کن محتاج به دعام و منتظره معجزه و مطمئنم میشه راستی لینکتون کردم


معصومه ی عزیزم انشاللله که خدا از همین روزای نزدیک معجزشو نشونت میده گلم و مامان میشی
ممنون از لطفت که لینکم کردی منم شمارولینک میکنم
رویا
14 مهر 92 15:29
انشاالله زود حاجت روا میشی


مرسی رویا جوووووووووووون
iهلنا
15 مهر 92 18:45
شلام عجیجم
چه پست خوبی زدی گلم................همینکه دلت روشنه خیلی نشونه ی خوبیه.امام رضا خیییییییییییییییییییلی مهربونه صبا جونم.
مطمئنم یه روز باهم میریم کلاس بارداری حتی اگه شده من نه ماهم باشه و تو یک ماه


هلنا جووووووووووووونم مهربونم فدات بشم انشاالله اون روزو میبینیم و با هم میریم کلاس عزیزم،به نی نیت بگو برام دعا کنه،بووووووس
کیمیا
15 مهر 92 20:17
دوست گلم برای منم دعا کن که خیلی منتظرم.


کیمیا جونم اونجا واسه همه ی منتظرا دعا کردم عزیزم مخصوصا دوستانه نی نی سایتی
انشالله هرچه زودتر دامنت سبز بشه و از انتظار در بیای
باران
18 مهر 92 15:38
خاله.اسم من تواسامی نبود.یعنی واسه من دعا نکردی؟


وای قربونه باران جونه گلم برم الهی فدات بشم من خاله،مگه میشه تورو فراموش کنم بووووووووووووووووووس
نیلوفر سفید
20 مهر 92 23:22
عزیزم ب امید همون اقامو امام رضا انشالا زود زود قسمتت بشه یه فرزند سالم و صالح


قربونت برم نیلو جون انشالله که همینطور بشه ،من که امام رضارو خیلی دوست دارم...
روژدا
5 آبان 92 11:27
سلام مامان آيسان جونم
مرسي عزيزم كه به فكر منم بودي
الهي به زوديه زود خودت هم حاجت روا بشي عزيزم


همیشه تو فکرت هستم روژدا جونم،انشالله این روزای آخره انتظارت باشه