برای تو مینویسم هستی من

دوباره پاییز...

1392/6/31 22:01
نویسنده : مامان آیسان
633 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 


سلام مامانی ،نی نی خوشگلم که هنوز تو این دنیا نیومدی اما خیلی بهم نزدیکی،خوبی؟یه سواله تکراری ؟تصمیم نداری بیای پیشه ما؟فرشته

مامانی امروز 31 شهریوره و در آخرین ساعات تابستون بسر میبریم ،بوی پاییز عجیب از پنجره های خونه به مشام میرسه ومن اصلا خوشحال نیستم

چون پارسال همین موقعها بود که تصمیم گرفتیم برای اومدن شما اقدام کنیم و اونموقع با خودم فکر میکردم سال دیگه تو توی بغلمی اما پاییز اومد و هیچ...ناراحت

عسله مامان اگه از خبرای این روزا بخوام برات بگم مهم ترینش اینه که نی نی خاله داره روز به روز زیباتر و دوست داشتنی تر میشه و شده عشق خالش

من خیلی دوستش دارم و تو نگه داری به خالت خیلی کمک میکنم اما خودمونیم تو که میدونی دارم باهاش تمرین میکنم تا وقت اومدنه تو یه مامان تمام و کمال باشم و همه ی فوت و فن های نگه داری ازتو یاد بگیرمچشمک

این روزا تولده امام رضا بود و یادم به پارسال افتاده بود که مهرماه حرمش بودیمو و خیلی دلم گرفت، بابایی مهربونتم قول داده که از همین روزا منو ببره مشهد تا با امام رضا دردل کنم و تورو ازش بخوااااااااااااااااااااااااااام

البته اگه برم قول میدم واسه ی همه ی دوستای نی نی سایتیمم که خیلی وقته منتظرن دعا کنم 

باباییت خیلی مهربونه و خیلی درکم میکنه مخصوصا این روزا که من دلتنگتم عجیب

شبا تو تاریکی واسم شمع روشن میکنه و آهنگ آرامشبخش میذاره و ماساژم میده و در حینش کلی بهم امید میده و از روزای شیرین آینده میگه

خیلی دوستش دارم ،و هیچ مشکلی حتی نیومدن تو باعث کم شدن عشق بینمون نمیشه

واما خبر همیشگی اینکه دکترا بازم پیشنهاد میکرو دادن و ما داریم مقاومت میکنیم،دلم روشنه که تو میای،بدون میکرو...

پاییزت مبارررررررررررررررررررک عزیزترینم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)