برای تو مینویسم هستی من

من از مشهد برگشتم...

1392/7/21 11:26
نویسنده : مامان آیسان
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم،سلام عشقه مامان

نی نی جون تو خوبی؟فکر نکنم اینماهم تصمیم به اومدن داشته باشیعصبانی 

اما من تازه از مشهد اومدم و حالم خوبه چون از امام رضا صبر خواستم واسه ناز کردنت واسه دیراومدنتمژه

برای همین زیاد دعوات نمیکنم چون میدونم که میای حالا یکم دیر یا زود...

مشهد امسال خیلی باره معنوی داشت نمیدونم شاید بخاطره این بود که من خیلی دلم گرفته بود 

تا تونستم دعا کردم یه دله سیر،اول واسه دوستام که منتظر بودن و بعد واسه خودم

 

 

 

 

کلی پارچه سبز گرفتم،نذورات دادم،دو تا لباسه کوچولوام واسه تو خریدم و با ضریح متبرکش کردم به این نیت که انشالله زود بیای و این لباساروتنت کنمفرشته

 

 

 

خیلی سبک شدم واقعا عاشق امام رضام بهش گفتم دیگه منو تنهایی نطلب،انشالله زوده زود بطلبم اما با نی نیمممممممممممممم

 

 

 

 

نذر کردم که اگه تورو بهم زود داد برای تشکر ببرمت پاپوسه آقا...

 

 

خدا کنه این روزا خیلی نزدیک باشه خیلی...

 

 

یا امام رضا خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آرزو
24 مهر 92 12:47
سلام.میبینم که اومده بودی شهرما.خوش گذشت بهتون؟
خوب امیدوارم آقای مهربون هرچی زودتر حاجت روات کنه.


آرزو جون مگه میشه بیام تو شهرتون پیش امام رضا و بهم خوش نگذره،قربونه امام رضا برم که اینجوری بنده هارو دلگرم میکنه
مرسی که قابل دونستی و اومدی وبلاگم ممنونم
یه مادر
29 مهر 92 16:16
سلام مامان آیسان من دلم روشنه ایشالله که زود مامان میشی
منم مثل شما بودم و دکترا گفته بودن از راه طبیعی باردار نمیشی
شوشو سالم بود فقط من مشکل داشتم
اینجا جا نمیشه تو یک یا دوتا نظر خصوصی برات مینویسم حتما بخون تا نتیجه بگیری


مادره گلم،قربونه دلت برم که برام روشنه،منتظرم برام بنویسی تا از تجربیاته زیبات استفاده کنم
مرسی که به وبلاگم اومدی و دلگرمم کردی
روژدا
5 آبان 92 12:47
.
چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

درست مثل همین باران…که بی سوال

فقط می بارد … آرام … شمرده شمرده … فقط می بارد

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است
.
صبايي جونم دوست دارم
بوووووس

چقدر زیبا بود روژدا جونم ممنونم،بووووووووس

مهدیه
2 دی 92 15:19
سلام دوست عزیز.وب قشنگی داری.همیشه بهت سر میزنم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.یه جورایی باهاتون همدرد بودم.با اجازه لینکت کردم.لینکم کن
عطر یاس
6 بهمن 92 23:32
سلام گلم.حاجاتت روا
maryam
26 بهمن 92 10:37
مهدیه
29 بهمن 92 17:28
سلام __??_?? من _??___?? آپم _??___??_________????آپم _??___??_______??___????آپم _??__??_______?___??___??آپم __??__?______?__??__???__??آپم ___??__?____?__??_____??__?آپم ____??_??__??_??________??آپم ____??___??__??آپم ___?___________?آپم __?_____________?آپم _?_____@ ____@ __?آپم _?___///___@__\\__?آپم _?___\\\______///__?آپم ___?______W____?آپم _____??_____??آپم زودی بیا عکسای جدید گذاشتم
مهسا
22 خرداد 93 6:02
اعلان زمان مشترک دعا و توسل عمومی جهت تعجیل ظهور امام عصر علیه السلام با توجه به روایات نقل شده از اهل بیت علیهم السلام در مورد تأثیر دعای همگانی و نیز بر اساس اهمیت فوق العاده شب نیمه شعبان که هم شب میلاد آن امام رحمت و مهربانی و هم با فضیلت ترین شب سال پس از شب قدر است، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی فرمودند: سزاوار است عموم مؤمنین و مؤمنات در آن شب عزیز پس از قرائت سوره یس و اهداء آن به آستان مقدس ولیعصر ارواحنا فداه و خواندن زیارت سلام علی آل یس، رأس ساعت 11 شب نیمه شعبان دعای فرج را بخوانند و تعجیل ظهور مولود نیمه شعبان را از خداوند متعال درخواست کنند. همچنین مناسب است تا در تمامی مکان های مقدس و مجالس جشن و سروری که در آن شب تشکیل میگردد این قرائت سوره یس و دعا و توسل همگانی انجام گیرد.
فاطمه
23 تیر 93 13:57
بیا و ضامن من شو ... انشالله به زودی زود این لباسای خوشگلو تنش می کنی عزیزم ..